راهنما

راهنما

راهنما

راهنما

راهنما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آتلیه شیراز

آتلیه شیراز

ویژگی های آتلیه خوب و آگاهی از این فاکتورها، از دغدغه های عمده افراد هنگام انتخاب بهترین آتلیه برای انجام جلسات عکاسی خود می باشد. یک آتلیه خوب عکاسی باید خلاق بوده و ایده های جدید عکاسی را داشته باشد و عکاسی را در یک سطح جدید ارائه دهد. همه چیز به خلاقیت عکاسان یک آتلیه بستگی دارد و ایده پردازی آنها هنگام عکاسی بسیار مهم است. یک آتلیه عکاسی ایده آل باید دارای یک آتلیه کودک، آتلیه بارداری و آتلیه عروس مجزا باشد.

یک استودیوی عکاسی باید جادار و حرفه ای باشد و محیطی داشته باشد که دارای پس زمینه های مختلف برای انواع عکاسی می باشد. وجود حداقل یک زمینه دائمی و یک مجموعه از چراغها برای روشنایی و یک دوربین حرفه ای با لنزهای DSLR ضروری هستند. برخی از تجهیزات دیگر مانند سه پایه، فیلترها و فلاش خارجی نیز باید در یک استودیوی عکاسی خوب وجود داشته باشد. یکی از ویژگی های آتلیه خوب برگزاری دوره ها و کلاس های عکاسی نیز می باشد، که این قضیه حرفه ای بودن تیم آتلیه را نشان می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی