راهنما

راهنما

راهنما

راهنما

راهنما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

لیفت و لمینت مژه و ابرو در شیراز

لیفت و لمینت مژه و ابرو در شیراز:

لمینت مژه ها یکی از روش های آرایشی جدیدی است که به شما اجازه می دهد علاوه بر این که مژه های زیبا و سالم داشته باشید، ظاهر طبیعی آن را نیز حفظ کنید. لیفت و لمینت ابرو دو تکنیک جدید جهت حالت دادن و تقویت ابروها است، در این روش مانند لیفت و لمینت مژه، تارهای ابرو تقویت، پرپشت، مشکی و ضخیم تر می شوند. اگر دوست دارید ابروهایتان مانند سلبریتی های هالیوود هاشوری و خوش حالت شود و یا به طور مرتب از لوازم آرایشی برای حالت دادن به ابروهایتان استفاده می کنید پیشنهاد میکنیم حتما این روش را امتحان کنید.

 

لیفت و لمینت ابرو در شیراز

لیفت و لمینت مژه و ابرو در شیراز بهترین لیفت ابرو در شیراز

لمینت ابرو

 

لمینت مژه در شیراز:

لمینت مژه ها یکی از روش های آرایشی جدیدی است که به شما اجازه می دهد علاوه بر این که مژه های زیبا و سالم داشته باشید، ظاهر طبیعی آن را نیز حفظ کنید. در فرآیند لمینت مژه، مهمترین و اولین کار اشباع کردن کراتین موهای مژه است. کراتین که یک پروتئین مقاوم می باشد، یکی از اجزای مو و پوست بدن شما است. در طی مراحل کار ابتدا چربی ها و آلودگی های مژه ها را پاک می کنند و آن را کاملا تمیز می نمایند. سپس تکنسین سرم تغذیه مو را اعمال می کند. این سرم شامل مجموعه ای از عناصر مفید است.

 

  • ۹۸/۱۲/۲۷
  • مریم علیپور

لیفت و لمینت مژه و ابرو در شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی