راهنما

راهنما

راهنما

راهنما

راهنما

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ترک اعتیاد شیراز

اعتیاد یک پدیده مخرب اجتماعی است زیرا آثار نامطلوب و عواقب وخیم آن تنها دامن‌گیر شخص معتاد نمی‌شود بلکه همه افرادی را که به‌گونه‌ای با معتادان وابستگی و ارتباط نزدیک دارند فرا می‌گیرد به‌خصوص که فرد معتاد مسوول اداره یک خانواده نیز باشد.

اعتیاد به مواد مخدر یکی از بزرگترین مشکلات دنیای امروز است از جمله معروفترین موادهای اعتیاد آور می توان به هروئین، مورفین، متادون، تریاک، شیره، شیشه، حشیش، ترامادول، ماده مخدر گل ، بوپرنورفین یا ب 2 و … اشاره داشت. در مناطق مختلف دنیا بسته به ذائقه و شرایطی موجود در آن منطقه مصرف یک یا چند تا از این مواد مخدر بیشتر است.

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد درگیر آن بودند عدم اطلاع از آدرس کمپ های ترک اعتیاد شیراز بود، به همین دلیل برای تسهیل دسترس مردم شیراز به مراکز ترک اعتیاد، آدرس برخی مراکز ترک اعتیاد در شیراز را جمع آوری و در اینجا معرفی می کنیم.

اعتیاد و مصرف مواد مخدر، علاوه بر آسیب های جسمی، روحی و روانی ای که به شخص مصرف کننده وارد می سازد، مشکلاتی را برای اعضای خانواده فرد معتاد در پی داشته و روند زندگی شخصی او را دچار اختلال می کند، امروزه مراکز ترک اعتیاد بسیاری در کشور با هدف کمک به درمان معتادان فعالیت می کنند، این مراکز با کمک به این افراد، برای بهبودی و بازگشت به موقعیت جسمی، اجتماعی، خانوادگی و توانایی های معتادان تلاش می کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی